ü Σε όσους αποδέχονται την ανάγκη να παλέψουν και να προσφέρουν με ανιδιοτέλεια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων μας.

ü Σε όσους δεν φοβούνται τις οποιαδήποτε μορφής εξουσίες

ü Και σε όσους δεν περιμένουν ιδιαίτερη μεταχείριση έναντι των άλλων και σε βάρος των άλλων .

Email: anagenkinoaed@gmail.com

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

ΚΑΛΟΥΜΕ  ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ  ΑΚΟΜΑ  ΚΑΙ  ΑΝ   ΕΧΟΥΝ  ΞΕΧΑΣΕΙ  ΤΑ  ΒΗΜΑΤΑ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΠΟΥΝ   ΔΕΝ  ΜΠΟΡΩ  ΑΛΛΑ  ΝΑ  ΜΠΟΥΝ  ΣΤΟΝ  ΧΟΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου