ü Σε όσους αποδέχονται την ανάγκη να παλέψουν και να προσφέρουν με ανιδιοτέλεια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων μας.

ü Σε όσους δεν φοβούνται τις οποιαδήποτε μορφής εξουσίες

ü Και σε όσους δεν περιμένουν ιδιαίτερη μεταχείριση έναντι των άλλων και σε βάρος των άλλων .

Email: anagenkinoaed@gmail.com

Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

                       Προς: Όλα  τα  μέλη  μας
                                 Κοιν.: Ομοσπονδία
Ανακοίνωση   -   Καταγγελία
Καταγγέλλουμε  την  ανήθικη και αντιδεοντολογική συμπεριφορά   της  ΔΑΚΕ και  προσωπικά  του  προέδρου   του  Συλλόγου  Δ.   Κανελλίδη,  που  με  φασιστικές ,  αντικαταστατικές   και  παράνομες  μεθοδεύσεις   θέλει  να  επισπεύσει  την    ημερομηνία  διεξαγωγής  των  εκλογών  κατά  2  μήνες (  πολύ  τον  φοβίζει  ο  χρόνος,  γιατί  άραγε..  )
 
Και  εξηγούμαστε:
 Βάσει του  καταστατικού  οι αρχαιρεσίες του Σωματείου για την ανάδειξη του Διοικητικού Συμβουλίου και των λοιπών οργάνων του Σωματείου, καθώς και αντιπροσώπων για τη Δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση διενεργούνται κάθε τρία (3) χρόνια, η  προηγούμενη  εκλογική  αναμέτρηση  έγινε  στις  αρχές  Ιουνίου  του  2013.

Για  τον  ορισμό  λοιπόν της  ημερομηνίας  διεξαγωγής  των   εκλογών  όφειλε  ο  πρόεδρος  να το  έχει  ως  θέμα  στην  ημερήσια  διάταξη  (  είναι  καταστατική  διαδικασία  ),  ώστε    να  το  γνωρίζουν  όλα  τα  μέλη  και  να  τοποθετηθούν  ανάλογα , αντί  αυτού  το  έφερε  εντελώς  πραξικοπηματικά  στο  Δ.Σ  και  βασιζόμενος  στην  πλειοψηφία  που  έχει,  ουσιαστικά  μας  ανακοίνωσε  την  ημερομηνία  της  γενικής  συνέλευσης  και  αυτής  των  εκλογών  (  15 / 4 /16   δυο  μήνες  σχεδόν  νωρίτερα ) . Αν  αυτό  δεν  είναι  καταπάτηση  και  ευτελισμός  των  διαδικασιών  τότε  τι  είναι ;
Αυτές  είναι  οι   κατάπτυστες   συμπεριφορές  που  χαρακτηρίζουν  τους  επικεφαλής  αυτής  της  παράταξης  διαχρονικά , οι οποίοι, εκμεταλλεύονται την  εξουσία  για  ίδιον όφελος    απαξιώνοντας  και  ευτελίζοντας  όλες  τις    δημοκρατικές  διαδικασίες  στο   βωμό  μικροσυμφερόντων.. 
Αυτές  οι   προσωποκεντρικές   τακτικές  και  η  εσωστρέφεια  οδηγούν το Σύλλογο  στην ανυποληψία,  την απομόνωση και την συρρίκνωση σε δύσκολους καιρούς, που απαιτούν από το θεσμό να ηγηθεί ως φορέας της προσπάθειας συσπείρωσης και συντονισμού όλων των δημιουργικών δυνάμεων  για την αντιμετώπιση της κρίσης  ενώ  η  ΔΑΚΕ  κάνει  το  ακριβώς  αντίθετο.
Θα  επανέλθουμε με  ανακοίνωσή  μας  αναφέροντας  και  απαριθμώντας  όλες  τις  παρατυπίες  του  προέδρου  καθ’  όλη  τη  διάρκεια  της  θητείας  του.
                                                                               

 Η γραμματεία  της  παράταξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου